.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كريمي مهمان گفتگوي ويژه خبري امشب
در پنجمين روز از هفته دولت استاندار مازندران امشب با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري ساعت ۴۵/۲۰ شبكه محلي طبرستان با مردم شريف مازندران در خصوص عملكرد سه ساله دولت نهم در استان گفتگو خواهد كرد.زز
كريمي مهمان گفتگوي ويژه خبري امشب

در پنجمين روز از هفته دولت استاندار مازندران امشب با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري ساعت ۴۵/۲۰ شبكه محلي طبرستان با مردم شريف مازندران در خصوص عملكرد سه ساله دولت نهم در استان گفتگو خواهد كرد.
به گزارش شمال نیوز مهندس كريمي در اين برنامه دستاوردهاي انجام شده در حوزه هاي مختلف از جمله صنعت- كشاورزي – گردشگري – سرمايه گذاري – توسعه امور زيربنايي استان در حوزه راه – حمل و نقل دريايي ، وايي و زميني را به بينندگان گزارش خواهد داد.
يادآور مي شود استاندار مازندران بعد از انتصاب براي نخستين بار با حضور در رسانه ملي با هم استاني هاي عزيز به طور مستقيم گفتگو خواهد نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 شهريور 1387
صحبت ایشان در گفتگوی خبری شبکه سراسرس را دیدیم کلی لذت بردیم.
واقعا صحبتهای ایشان در خصوص اجرای پروژه ها در استان قابل تحسین بود.
حالا امشب چه چیز را می خواهد بگویید ما که نمی دانیم.
نا شناس 9 شهريور 1387
از تلاشهای بی وقفه و صادقانه برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای مهندس شفقت استاندار خدوم،باصفا و مومن بوشهر در مدت سه سال فعالیت در زادگاه خویش استان مازندران تشکر و سپاس فراوان داریم. پروژه ها و مصوبات اجرا شده امروز (بقول آقای کریمی 83 درصد اجرایی شده در مدت یکسال و نیم از سفر) محصول تلاش خستگی ناپذیر آن عزیز فرزانه بوده است . برای ایشان در سنگر استانداری بوشهر و سایر سنگرهای نظام مقدس اسلامی دعا می کنیم و از خداوند متعال مسئلت می نمائیم به ایشان عزت و سلامتی و عاقبت بخیری عنایت فرماید.
خوب است سایت وزین شمال نیوز لینک سایت www.eramnews.ir را در سایت خود تعبیه کنند تا مردم از تلاشهای ایشان در استان مهم و استراتژیک بوشهر اطلاع پیدا نمایند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.